петак, 10. септембар 2010.

Naj Barbie blog

Odmala sam voljela Barbie,mada sam voljela i winx odlucila sam napraviti blog o Barbie i meni Barbie najbolji blog je Barbie world ili vec kako se zove.Njegovu adresu cu vam staviti na kraju bloga.Ja sam bila napravila prvoj ovaj Barbie blog i posle sam cula za winxice.Postale su mi super i napravila sam blogove i forum o Winx,ali tad je na TV-u bio Barbie i Krcko Orascic crtic i sjetila sam se da imam i Barbie blog i odlucila sam ga obnoviti.Ja cu ovdje provoditi wise vremena neko na onom drugom blogu jer i ovaj blog zelim obnoviti i da opet radi.


Malo o Barbie world
Napisacu vam malo o mom najbolgu ne trebam naspominjati Barbie jer je ovo Barbie blog.U tom blog je bas bas zabavno ima dosta o barbie crticima i barbie slike i sve su one prekrasne.Nisam bas puno gledala Barbie blogova ali ovaj mi je bas cool.
By:floramermaid
 


 

Нема коментара:

Постави коментар